megalomanlar gibi hep kendimden bahsediyorum ama

Posted in By ali 0 yorum

arabalardan baska konusacak cok seyi olmayan, hayati ders-okul-pes ucgeniyle gecen; ici dolu eylemi olmayan bir adama donustum iyiden iyiye. normalde olsa "monotonluga bak minakym" diye ezim ezim ezecegim su halimden cok memnunum.

hakkimi yemiyim lan arada white collar falan izliyorum bi de.

kafamdan dusunceler tasan, daimi dalgin ve yorgun, bikmis ve salmis halime gore cok daha mutluyum yalniz. memnuniyet bundan. stresliyim falan ama, hayattan beklentilerim, alip vereceklerim var. cogunlukla alacakliyim tabii ki.

eeooo. boyle. evet. cok toparlayamadim, cunku dagiticak kadar ya da toparlicak kadar da konusamadim. evet. cumleler cabuk kopuyo bende biliyo musun? 2 iq'm var da benim.
neyse madem yazima cesare borgia reisin bir portresiyle son vermek istiyorum. tarih napoleonu populer etti hitleri populer etti ama su adam gibi bir vahsi bir dehayi sonuk birakti ya(machiavelli haric) alacagi olsun.





cesare borgia