butun dunya edinson cavani'nin tassagini yesin

Posted in By ali 0 yorum

merhabalar canlarim. nasilsiniz? ozlediniz mi? cok mu? yalaninizi sikeyim.

bir suredir uzak kaldim diyemicem cunku yuzyildir falan yakin degilim bu islere. gerci yalan olmasin arada bir kac taslak yazip koydum oradan bakiyorlar bana. siksen bitmez haci o yazilar, pesinen soyliyim. o yuzden o taslaklar orda curuyecek. zaten gorece duygusal seyelrdi. okusaniz siz de 'ne trip yapiyosun amk kari gibi la' derdiniz. o yuzden gormeyin.

burayi sikime sallamayi unuttugumdan beri ben dorduncu sinif oldum. bir kere daha butle sinif gectim.  saclarimi kestirdim. arada terk edildim. triplere girdim. arabaya tup taktirdim. yer yer amacsizligima amacsizlik kattim, yer yer fifa oynadim. hatta hep amacsizca fifa oynadim. 6 sezon burn notice izledim. 8 sezon house izledim. gunde ortalama 100 kilometre yol yaptim. parfumumu degistirdim. house muzik dinlemeye basladim. battlefield oynadim. cok fifa oynadim. ve hatta bu yazimi fifa'da 3 senede 98 olan finishing'iyle nice real madrid'leri barcelona'lari tassak oglanina cevirmemi saglayan edinson cavani'ye aarmagan ediyorum. kral insansin edinson, arsenal'e gelirsin insallah.

edinson roberto cavani gomez

oncelikle sikayet. ulan temel tip boyunca klinik de klinik diye kafa siktim; simdi klinikteyim, o klinigin amina koyayim ben. isler hayallerimdeki gibi gitmiyor. sikimsonik anlatilan dersler, hasta gormeden mesai sonuna kadar bos oturmalar, ne idugu belirsiz sinavlar. bir de sinavlarimda da cok basarili degilim. saka maka bu kadar okuduktan sonra birakmayi dusundum. ara ara dusunuyorum da hala. herkes doktor olacak degil ya abi. benden olmuyor demek ki dedim. sanayide ustanin yanina girsem dedim, cok gec amina koyayim 21 yasinda cirak mi alicaklar. zaten babam ben de kotu ogrenciydim siktiret dedi. tek tesellim onun iyi bir cerrah olmasi. cunku okul bitse bile iyi hekim olamicaksam ne skime okudum onca sene lan. " merhaba akif bey ben sizin doktorunuzum, okurken cok gevsek bi adamdim bu yuzden az sonra sizi muhtemelen oldurucem" denmez ki hastaya. hayir tut ki dedin, niye diyosun. ogrenip duzgun yapsana isini at agizli, hastayi niye olduruyosun. olmesin. seker de yiyebilsin.

bu noktada bir diger tesellim cerrahi bolumlerin tus puanlarinin dusuk olmasi gerci. iki iki dort eder haci tartismanin alemi yok benim ogrencilik kariyerim ortada. tus'ta da beklentilerimi cok buyuk tutmamaya calisiyorum o yuzden.ulan yas 21 oldu amina koyayim ben hala osymnin hazirladigi sinavlarla ugrasiyorum. yasitlarim chelsea'de kanat oynuyor ben hala heberden nodulleri, gottron papulleri. gottronun da anasini sikeyim heberdenin de afedersin.

heberden nodulleri
gottron papulleri











ya sikerim bu tip kafasi cok baydi konuyu degistiriyorum ben. ozet: ogrencilik hayatim kaldigi yerden devam etmekte. hep yerinde sayiyor amin oglu egitim hayatim zaten, bir adim ilerleme yok.

konuyu degistiriyorum.
bu senenin basini cok stresli gecirdim. senenin basi derken bildigin yaz aylari iste, takvimim akadameik takvim benim. miladi hicri falan uymuyor bana. neyse, sonra terk edildim falan o hikayenin kafasini acmicam hic uzun uzun, ozet gecicem. siktiredildim hacilar, eski sevgiliye donulmek icin terk edilen adam oldum. ayazda kalmis bekci yaragi gibi hissettim onceleri. sonra baktim yalnizlik boyu gecmiyor, alistim ya la. hayir beni biliyorsunuz, bir kere asik oldum kac zaman burda kafa siktim. yok bu sefer isler oyle yurumedi. baya hayatima devam ettim kaldigim yerden, bir sure kendi icime kapandiktan sonra. neyse bu streslenmeler falan derken bi midenin amina kodum ben. meme yapti mide. bu sebepten kolayi kahveyi biraktim diyebilirim. eskiden 20 iciyosam simdi 1 iciyorum. kafein ihtiyacimi ice tea ile karsiliyorum. ama miktari cok tutuyorum mecburen, kesmiyor. bunu da bi yere baglayamadim amk. oyle yani. ice tea iciyorum. su anda da iciyorum. guzeldir ice tea. icin.
bildigin ice tea

ya dicek cok bisiyim yok. bu yuzden, counter'da, battlefield'da cok karsimiza cikan bir gercekten bahsedicem: headshot cekilen adamin olmemesi. anasina kufreder ya insan bu durumda yapimcinin. etmemeli. cunku gercek hayatta da isler oyle yuruyor. buyrun ispatim.(paint terk)

beynimden vurulmusa dondum isimli calismam
bakmayin cok taktigima ibonun headshot mevzuuna , severim iboyu. misal simdi ibo show olsa izlerim. sappeey diye halay cekerim evin icinde tek basima. solo atarim. boyle bir kisiligim var. yeterince gazi verirseniz yapabilirim. hatta yeterli gazla viyanayi kusatmaya gidebilirim. pezevenkler alismistir zaten amina koyayim ikide bir ust komsudan 'annem varsa bi fincan kahve istedi' diye kahve ister gibi gitmisiz zamaninda. kafasina esen hop viyana'ya. mercidabik'i mi aldik, hop geri don viyana'ya. cok degisik bi kafaymis lan bizimki de. genlerimizde var viyana. ben de ileride param olursa ankara'da biraz arsa marsa alirim sonra hop viyana'dan uc donum bag.

neyse iyice tassaga sarmadan gidiyorum ben canlar. anlatacak baska seyler de var, ama parca parca. her sey tek yazida olmuyor. oyle sikinti basti da yazdim zaten. issizim, canim sikildi bunlarla ugrasayim dedim. opuyosunuz, kendinize iyi bakiyosunuz, alta sarki koydum onu da dinliyosunuz. gaza gelmelik sarki. yeterince gelirseniz, ver elini viyana.